TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
Šećer može štetiti mentalnim sposobnostima
Unos prevelikih količina šećera može dovesti do slabljenja mentalnih sposobnosti, sugerira istraživanje američkih znanstvenika provedeno na životinjama. U testiranjima istraživača s...
Jednostavno do antikarcinogenih tvari iz soje
Natapanjem zrna soje u toploj vodi dolazi do oslobađanja supstanci s antikarcinogenim djelovanjem. U kliničkim istraživanjima, supstanca pod nazivom Bowman-Birk Inhibitor Proteaze (BBI)...
Pijenje mlijeka nakon treninga pomaže u izgradnji mišića
Vrlo je važno što jedete ili pijete nakon treninga čiji je cilj bio povećanje mišićne mase. Naše je tijelo izgrađeno od 3 vrste mišića: • Srčani mišić, koji radi bez prestanka • Glatki...
Izdvajamo anketa
Jesu li svi E-brojevi zlo?
Malo je tema na području nutricionizma koje se toliko opterećene kontroverzama kao što je područje prehrambenih aditiva. Imidž aditiva u svakodnevnom životu poprilično je loš, često se percipiraju kao štetne i nepotrebne tvari koje se dodaju kako bi se zamaskirala loša kvaliteta proizvoda. Iako često osuđivani, prehrambeni aditivi u procesima pripreme hrane imaju vitalnu ulogu, a i...
 ARHIVA 
Unosite li probiotike?
da, redovito putem mliječnih proizvoda
da, u obliku dodataka prehrani
što su to probiotici?
glasaj rezultati
Aktualno zdrave crtice
Ultrametabolizam dijeta

Ultrametabolizam dijeta, detaljno opisana u knjizi UltraMetabolism: The Simple Plan for Automatic Weight Loss, autora Mark Hymana, temelji se na pretpostavci da odabirom pravih namirnica možeš...
Bebe, svibanj 2012

U prodaji je novi broj časopisa Bebe, svibanj 2012. U novom broju čitajte: Što treba znati o novorođenčetu? Koliko genetika utječe na vaše dijete? Kako dijete doji? Proljev u ranoj dječjoj dobi...
Biometeorološka prognoza
----------------------------
Ne zanemarujte uravnotežen i zdrav doručak
----------------------------
Jeste li čuli za najluđu dijetu ikad?
----------------------------
Nakon dijete kilogrami se neće vratiti uz 300 kalorija manje
----------------------------
Kasni obroci debljaju čak i ako se preko dana jede jako malo
----------------------------
Zašto je debljina znak siromaštva?
----------------------------
Znanstvenici našli tvar koja sprečava krvne ugruške
 
U fokusu anketa
Hrana koju voli moja jetra
Priroda je bila izrazito darežljiva kada se radilo o prstima, bubrezima, očima..., ali nas nažalost nije obdarila s rezervnom jetrom. Bolesti jetre nalaze se na desetom mjestu kada govorimo o uzrocima smrti, te stoga zaslužuje znatno veću pažnju nego što joj se trenutno posvećuje. Jetra je «tihi organ», ne buni se, te je uglavnom zanemarujemo dok nešto ozbiljno ne pođe po zlu. ...
 ARHIVA 
Koliko često pijete vino?
svaki dan uz obrok
1-2 tjedno u društvu
samo u posebnim prilikama
ne pijem vino
glasaj rezultati
Savjetovalište zdrave crtice
Test intolerancije na hranu

Pitanje: Zanima me što mislite o testovima za intoleranciju, koji tip napraviti,pomaže li to pri mršavljenu? Odgovor: Sudeći prema povratnim informacijama osoba koje su provele eliminacijsku...
Uravnotežena bezglutenska prehrana

Pitanje: Postavila bih jedno pitanje o ne tako uobičajenoj prehrani... Imam 17 godina i zbog zdravstvenih problema morala sam prijeći na prehranu koja ne sadrži gluten i pretežito izbjegavati...
PCOS i prehrana
----------------------------
Hemoroidi- što jesti?
----------------------------
Nezasitan apetit
----------------------------
Što jesti kada je kolesterol u krvi povišen?
----------------------------
Kako najbrže izgubiti nekoliko kilograma?
----------------------------
Štete li umjetni zaslađivači zdravlju?
----------------------------
Posljedice i liječenje gihta
 
Najnovije diskusije na forumu  
Dr. Miro Šimun Alebić, specijalist ginek...   > Podforum: Komentari članaka amuna prije: 8dana 19h 46min
Geni nas određuju   > Podforum: Komentari članaka Chipo prije: 26dana 16h 3min
Dodaci prehrani i bezreceptni lijekovi –...   > Podforum: Komentari članaka biovital prije: 45dana 13h 47min
Kako začinjavate zelenu salatu?   > Podforum: Voće i povrće tinatek prije: 124dana 12h 48min
Meso, jaja i riba   > Podforum: Meso, riba, jaja tinatek prije: 124dana 12h 50min
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.