TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna > Kutak za mame i bebe > Mame i bebe
Aktualna tema anketa
Prehrana djeteta u prve dvije godine
Razdoblje početka dohrane je vrijeme učenja i za dojenče i za majku. Dojenče se mora naviknuti na novi način hranjenja – žličica umjesto dude, novi okusi, konzistencija i boja velika su promjena u odnosu na isključivo mliječne obroke prvih 6 mjeseci. Mama se mora naoružati mirom, razumijevanjem i strpljenjem uz malo ustrajnosti i čvrstine. Pažljivo treba odmjeriti sastojke hrane, kako...
 ARHIVA 
Smatram da je optimalno trajanje dojenja:
prvih 4-6 mjeseci
prvih 6-8 mjeseci
prvih 8-10 mjeseci
prvih godinu dana
koliko god dijete želi
glasaj rezultati
Časopis Bebe ostali članci
Bebe, veljača 2010.

U prodaji je novi broj časopisa Bebe, veljača 2010. U novom broju čitajte: Prehrana djeteta u prve 2 godine Probava u dječjoj dobi Prvi put roditelji Leksikon pedijatrije (5. dio) ...
Bebe, siječanj 2010.

U prodaji je novi broj časopisa Bebe, siječanj 2010. U novom broju čitajte: Sve o dječjem crtežu Najčeća pitanja i odgovori o dohrani djeteta Alergija na kravlje mlijeko Otrovi vrebaju ...
Bebe, studeni 2009.
Bebe, kolovoz 2009.
Bebe, srpanj 2009.
Novo izdanje "Bebe Kuharice"
Bebe, svibanj 2009.
Bebe, travanj 2009.
Bebe, ožujak 2009.
 
 ARHIVA 
Prehrana mama i beba zdrave crtice
Omega-3: formula za inteligenciju Iako je prva asocijacija na omega-3 masne kiseline očuvanje zdravlja srca i krvnih žila, sve je više znanstvenih dokaza koji govore u prilog pozitivnom učinku omega-3 masnih kiselina na misaone sposobnosti. Posebno su zanimljiva istraživanja koja...
 ARHIVA 
Dojenje i pretilost
----------------------------
Dojena djeca imaju bolji vid
----------------------------
Dojenačke formule s leptinom za sprečavanje kasnije gojaznosti
----------------------------
Trudnice i ne-trudnice jednako misle, ali različito jedu
----------------------------
Višestruka trudnoća i suplementi folata
Svježe vijesti ostali članci
Zaposlenje majki i zdravlje djece

Istraživanje provedeno u Australiji na Murdoch Childrens Research Institute sugerira kako najzdraviju djecu imaju žene koje rade manje od punog radnog vremena. Žene koje rade samo dio radnog...
Folna kiselina tijekom cijele trudnoće

Novo istraživanje sa Semmelweis Sveučilišta u Budimpešti, koje je obuhvatilo 14000 trudnica, ukazalo je na važnost dodavanja folne kiseline prehrani i u zadnjem trimestru trudnoće. Iako je...
Prehrana u trudnoći povezana s alergijama kod djece
Djedovi i bake su odgovorni za pretilu djecu
Dječje omege
Vitaminska odmazda ekcemu
Dob majke utječe na rizik za autizam kod djeteta
Valja li jesti tijekom poroda?
Važnost odgovarajućeg razmaka između trudnoća
 
 ARHIVA 
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.