|
|
|
|
Vijesti
|
ostali
članci |
 |
 |
 |
Restrikcijska dijeta sprječava starenje mozga
Talijanski su znanstvenici otkrili da striktna dijeta može zaštititi mozak od oštećenja koje nastaje starenjem.
Istraživanje je provedeno na...
|
|
Kolin čuva mozak
Prema novom istraživanju objavljenom u časopisu American Journal of Clinical Nutrition povećani unos kolina hranom povezuje se s boljim kognitivnim funkcijama, a štiti i od gubitka pamćenja.
...
|
 |
|
 |
|
|
|
|
Aktualno
|
zdrave crtice
|
| Nove američke smjernice za prevenciju karcinoma |
Objavljene su nove smjernice Američkog udruženja za rak o prevenciji karcinoma prehranom i tjelesnom aktivnošću. Smjernice naglašavaju važnost formiranja društvene klime i okoline koja podržava zdravstveno osvješteno ponašanje.
Smjernice se... |
 |
|
|
ARHIVA |
 |
|
|
|
Kolumna
|
anketa
|
| Omega – 3 masne kiseline i funkcija mozga |
Jedna od najdosljednijih zdravstvenih preporuka današnjice odnosi se na povećani unos omega-3 masnih kiselina poput alfa-linolenske kiseline (ALA), eikozapentaenoične kiseline (EPA) i dokosaheksaenoične kiseline (DHA). Razlog tako čvrstog stava leži u dokazanom blagotvornom učinku omega-3 masnih kiselina na prevenciju nastanka i sprečavanje progresije raznih bolesnih stanja poput... |
|
|
ARHIVA |
 |
|
|
Pazite li da Vaš dnevni unos soli ne premaši jednu žličicu?
|
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|