| Studija povezuje konzumaciju alkohola i karcinom debelog crijeva |
Osobama koje popiju nekoliko doza alkoholnih pića dnevno te imaju obiteljsku povijest obolijevanja od raka debelog crijeva i samima prijeti veći rizik za razvoj ovog tipa karcinoma.
Znanstvenici s Harvarda su za potrebe... |
 |
|
|
|
 |
| Više kilograma - veći rizik od akni? |
Posljednjih godina istraživanja su zabilježila vezu između viška kilograma i pojave akni - problema koji pogađa svakog petog adolescenta, i to u većoj mjeri djevojke. Iako se ne može sa sigurnošću tvrditi koji je uzrok pojave akni,... |
 |
|
|
|
 |
| Crnim čajem protiv hipertenzije |
Čaj, najviše konzumirano piće nakon vode, može pomoći u sniženju krvnog tlaka. Australski su znanstvenici otkrili da pijenje crnog čaja 3 puta na dan može drastično sniziti sistolički i dijastolički krvi tlak.
Sistolički tlak... |
 |
|
|
|
 |
| Bolji uvid u djelovanje sastojka crnog vina |
Testiranja američkih znanstvenika provedena na životinjama pokazuju na koji način resveratrol iz crnog vina može djelovati protiv niza kroničnih bolesti.
Neke ranije studije su već ukazale na mogućnost da resveratrol može biti... |
 |
|
|
|
 |
| Restrikcija proteina smanjuje komplikacije operativnih zahvata |
Rizik od komplikacija kirurških zahvata, poput srčanog infarkta ili moždanog udara, može se smanjiti ograničenjem konzumacije proteina ili određenih aminokiselina nekoliko dana prije operacije, objavljeno je u Science Translational... |
 |
|
|
|
 |
| Kofein utječe na razine estrogena |
Žene azijskog porijekla koje piju 2 šalice kave na dan (oko 200 mg) imaju više vrijednosti estrogena u krvi, objavljeno je u časopisu American Journal of Clinical Nutrition.
S druge strane, bjelkinje koje konzumiraju istu količinu... |
 |
|
|
|
 |