TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
18.11.2011
Brža oštećenja mozga od alkohola kod žena
Švedski znanstvenici sa sveučilišta u Goeteborgu su objavili kako kod žena ovisnih o alkoholu dolazi do bržih oštećenja mozga nego kod muškaraca.

Pokazalo se kako do 50%-tnog stupnja oštećenja dijela mozga zaduženog za kontrolu raspoloženja, impulsa i sna kod muškaraca dolazi nakon 12 godina pretjerane konzumacije alkohola, a kod žena već nakon 4 godine.

Jedna od posljedica ovih oštećenja je i smanjenje prisutnosti serotonina, što dovodi do povećanja rizika za depresiju i kroničnu anksioznost.

U istraživanju su sudjelovale 42 osobe ovisne o alkoholu i 28 ispitanika iz kontrolne skupine.

Žene i muškarci ovisni u alkoholu su tjedno konzumirali ekvivalent za 12 boca vina, piše časopis Alcoholism: Clinical and Experimental Research.

PLIVAzdravlje.hr

Najčitaniji članci
15.05.2012.
Biometeorološka prognoza
14.05.2012.
Hrana koju voli moja jetra
11.05.2012.
Rezistentni škrob i australski paradoks
11.05.2012.
Zdravim navikama protiv naslijeđenog rizika za srce
15.05.2012.
Štetne posljedice uzimanja fruktoze
Vezani članci
02.04.2012.
Nova studija povezuje alkohol i karcinom dojke
03.11.2011.
Pretjerana konzumacija alkohola povećava rizik za rak želuca
19.10.2011.
Alkohol i astma
20.09.2011.
Studija podupire umjerenu konzumaciju alkohola
06.09.2011.
Alkohol oštećuje gušteraču
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.