TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
18.10.2011
Čokolada snižava rizik od moždanog udara
Dobro je poznato da čokolada snižava dijastolički i sistolički krvni tlak, poboljšava funkcije endotela krvnih žila te smanjuje inzulinsku rezistenciju.

Kakao, glavni sastojak čokolade, sadrži flavonoide, snažne antioksidanse koji sprečavaju oksidaciju LDL kolesterola, a kojeg povezujemo s povećanim rizikom od moždanog udara i ostalih kardiovaskularnih poremećaja. Čokolada na tržištu dolazi u obliku tamne čokolade te svijetle, odnosno mliječne čokolade. Tamna čokolada ima puno veće koncentracije kakaa, a time i više flavonoida te manje šećera, u odnosu na mliječnu čokoladu. Općenito čokolada na EU tržištu ima veći udio kakaa od čokolade na američkom tržištu.

Novo istraživanje provedeno na 33,372 žena u Švedskoj u dobi od 49 do 83 godina, objavljeno u časopisu Journal of the American College of Cardiology, otkriva da žene koje tjedno pojedu najmanje 2 čokolade (100 g) imaju za čak 20% manji rizik od pojave moždanog udara, u usporedbi sa ženama iste dobi i tjelesne mase koje rijetko jedu čokoladu.

Autori studije na kraju zaključuju da bi se utjecalo na smanjenje rizika, konzumacija čokolade mora biti značajna. No, s druge strane nemojmo zaboraviti, kad određujemo količinu čokolade koju ćemo pojesti, da čokolada sadrži i šećer, masti, kalorije i kofein.

Najčitaniji članci
15.05.2012.
Biometeorološka prognoza
14.05.2012.
Hrana koju voli moja jetra
11.05.2012.
Rezistentni škrob i australski paradoks
11.05.2012.
Zdravim navikama protiv naslijeđenog rizika za srce
15.05.2012.
Štetne posljedice uzimanja fruktoze
Vezani članci
03.04.2012.
Mršaviji uz čokoladu
27.12.2011.
Tamna čokolada: dar za dušu i tijelo
16.06.2011.
Najviše se osmjehujemo čokoladi
11.04.2011.
Nova studija potvrđuje učinak tamne čokolade na zdravlje srca
08.02.2011.
Čokolada bogata polifenolima za bolji lipidni profil dijabetičara
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.