|
|
|
|
|
Multivitamini protiv umora
Studija britanskih znanstvenika sa Sveučilišta Northumbria je pokazala kako uzimanje multivitaminsko - mineralnih dodataka prehrani smanjuje umor te poboljšava raspoloženje i povećava kognitivne sposobnosti zdravih žena.
U placebo kontroliranoj studiji studjelovalo je više od 200 žena dobi između 25 i 50 godina koje su tijekom 9 tjedana uzimale multivitaminsko - mineralni dodatak prehrani.
Na početku i na kraju istraživanja, nizom testova sa višestrukim zadacima, izvršena je procjena kognitivnih funkcija te raspoloženja i stanja umora ispitanica.
Utvrđeno je kako je primjena multivitaminsko - mineralnih dodataka prehrani utjecala na brže i točnije izvršavanje testova procjene, a dodatno je i kod dijela ispitanica (n=102) zabilježeno i smanjenje razine homocisteina u krvi čija se visoka razina smatra rizičnim čimbenikom za razvoj kardiovaskularnih bolesti.
Izvor: Human Psychopharmacology
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|