TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
31.08.2010
Kapsule voća i povrća protiv prehlade
Uzimanje ekstrakta voća i povrća u obliku dodatka prehrani može smanjiti simptome prehlade kod osoba koje su redovito u doticaju s oboljelima, ukazuje nova njemačka studija.

Stručnjaci preporučuju svakodnevni unos 5 do 9 serviranja voća i povrća, međutim, mnogima je teško pridržavati se tih preporuka.

U istraživanju su sudjelovali zdravstveni djelatnici dobi između 18 i 65 godina. Ispitanici su tijekom 8 mjeseci svakodnevno primali ili 4 kapsule voća i povrća, koje sadrže vitamine C i E, beta karoten i folat, ili placebo. Tijekom trajanja istraživanja ispitanici su bilježili broj dana trajanja prehlade koju su pratili umjereni ili teži simptomi bolesti.

Rezultati su pokazali kako je placebo skupina bila u prosjeku 2 dana dulje prehlađena od skupine koja je uzimala kapsule voća i povrća.

Izvor: British Journal of Nutrition

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
02.03.2011.
Cink pomaže u borbi protiv prehlade
25.10.2010.
Vitamin C i prehlada
03.08.2009.
Probioticima protiv prehlade
01.07.2009.
Vruća tekućina za prehladu
26.02.2009.
Vitamin D štiti od prehlade
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.