TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
29.08.2010
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
Istraživanje američkih znanstvenika s University of Pittsburgh sugerira kako žene koje su dojile imaju upola manje izglede za razvoj dijabetesa tipa 2.

Po mišljenju istraživača, to je moguće objasniti pozitivnim posljedicama brže normalizacije tjelesne mase kod rodilja koje doje.

Već je poznato kako se dojenjem znatno brže gube naslage masnog tkiva u predjelu abdomena.

Abdominalno masno tkivo je povezano s većim rizikom za razvoj metaboličkih poremećaja poput rezistencije na inzulin, ali i za obolijevanje od bolesti srca.

Testiranja provedena na životinjama su već pokazala kako dojenje pojačava reakciju organizma na inzulin te tako omogućuje učinkovitije razlaganje šećera.

PLIVAzdravlje

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
08.09.2011.
Dojena djeca uspješnija na testiranjima
08.08.2011.
Dojenje smanjuje rizik od astme
04.07.2011.
Neprikladna hrana za dojenčad
23.05.2011.
Dojena djeca imaju manje problema u ponašanju
11.05.2011.
Majčino mlijeko je bolje od dojenačkih formula i za nedonoščad
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.