|
|
|
|
|
Probiotici korisni za djecu s iritabilnim kolonom
Novo istraživanje znanstvenika sa Sveučilišta u Chicagu otkrilo je kako probiotici blagotvorno djeluju na zdravlje djece oboljele od sindroma iritabilnog kolona i time potvrdilo rezultate ranijeg istraživanja provedenog na odraslima.
U dvostruko slijepoj, placebo kontroliranoj studiji sudjelovalo je oko 60 djece i adolescenata dobi od 4 do 18 godina. U prvom dijelu istraživanja ispitanici su tijekom 6 tjedana primali ili placebo ili probiotik, u obliku dodatka prehrani koji sadrži 450 milijardi CFU bakterija mliječne kiseline (komercijalni naziv VSL#3), nakon kojeg je uslijedila stanka u trajanju od 2 tjedna prije prelaska na drugi dio istraživanja. U drugom dijelu istraživanja izvršena je zamjena odnosno ispitanici koji su primali placebo u prvom dijelu istraživanja, počeli su primati probiotik.
Različita mjerenja su pokazala kako primjena probiotika uzrokuje smanjenje simptoma poput abdominalne boli i osjećaja neugode te smanjuje nadimanje i plinove u crijevima kod gotovo polovine ispitanika.
Dodatno, kod svih ispitanika za vrijeme uzimanja probiotika, na osnovi subjektivne procjene zabilježeno je smanjenje simptoma.
Izvor: Journal of Pediatric Gastroenterology & Nutrition
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|