|
|
|
|
|
Prehrana siromašna ugljikohidratima za viši HDL kolesterol
Režim prehrane s niskim udjelom ugljikohidrata dovodi do dvostruko bržeg povećanja koncentracije tzv. dobrog kolesterola (HDL) u krvi nego dijeta siromašna mastima.
Istraživanje američkih znanstvenika s Temple University koje je trajalo dvije godine je pokazalo i kako su obje dijete podjednako učinkovite u smanjenju prevelike tjelesne mase (za prosječno oko 7 kilograma).
Prema rezultatima koje je objavio časopis Annals of Internal Medicine, pozitivan učinak prehrane siromašne ugljikohidratima na HDL je bio usporediv s učinkom lijekova koji se inače koriste u ovu svrhu.
U studiji je sudjelovalo 307 pretilih ispitanika koji nisu imali dijabetes niti poteškoća s koncentracijom kolesterola u krvi.
Istraživači napominju kako su oba modela prehrane rezultirala snižavanjem koncentracije tzv. lošeg (LDL) kolesterola u krvi.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|