|
|
|
|
|
Borovnice za pretile s metaboličkim sindromom
Rezultati nove studije ukazuju kako unos borovnica može sniziti krvni tlak pretilih osoba s dijagnosticiranim metaboličkim sindromom i na taj način poboljšati njihovo zdravstveno stanje.
U studiji je sudjelovalo 48 osoba koje su tijekom razdoblja od 8 tjedana svakodnevno unosile piće koje je sadržavalo 50 g praha borovnica (dobiven procesom liofilizacije) što odgovara količini od 350 g svježih borovnica.
Na kraju istraživanja, kod pacijenata je zabilježeno značajno smanjenje sistoličkog i dijastoličkog krvnog tlaka. Dodatno, zabilježeno je i smanjenje određenih štetnih spojeva u krvnoj plazmi pacijenata, primjerice oksidiranog LDL kolesterola koji nepovoljno djeluje na zdravlje srca i krvnih žila.
Izvor: Journal of Nutrition
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|