|
|
|
|
|
Zaštitite krvne žile čajem na vrijeme
Studija koja je trajala dulje od 20 godina i u kojoj je sudjelovalo više od 5000 ispitanika dobi 18 do 30 godina na početku istraživanja, dovela je u vezu unos čaja u mladosti i rjeđu pojavu kalcificiranih plakova na arterijama kasnije u životu.
Znanstvenici su proučavali utjecaj unosa kave s kofeinom i bez kofeina te zelenog i crnog čaja na zdravlje krvnih žila i pronašli kako isključivo unos čaja štiti od bolesti srca i krvnih žila. Zanimljivo je da je unos čaja povezan sa rjeđom pojavom plaka na arterijama, ali ne i na karotidnim žilama.
Rezultati ovog opsežnog dugogodišnjeg istraživanja ukazuju kako na zdravlje srca i krvnih žila valja misliti već u mladosti i prevenirati potencijalne bolesti u kasnijoj dobi jednostavnim ispijanjem čaja.
Izvor: Arteriosclerosis, Thrombosis, and Vascular Biology
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|