|
|
|
|
|
Prekomjeran unos masti povezan s karcinomom prostate
U studiji objavljenoj u časopisu The Prostate, znanstvenici su otkrili kako prehrana koja obiluje mastima aktivira proteine u organizmu zaslužne za stvaranje upale i stresa koji aktiviraju karcinom prostate i povezuju se s progresijom tumora.
Istraživanje je pokazalo kako se miševima hranjenim prehranom koja obiluje mastima povećala prostata te se povećao broj markera koji u organizmu ukazuju na oksidativni stres i pojavu upale.
Rezultati ove studije pokazuju kako se tipična zapadnjačka prehrana, za koju je karakterističan prekomjeran unos masti, u usporedbi s uravnoteženom prehranom, povezuje s razvitkom benigne hiperplazije prostate, prostatitisa i karcinoma prostate – najčešćim poremećajima koji zahvaćaju odrasle muškarce.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|