|
|
|
|
|
B - kompleks za sretnu starost
Povećan unos vitamina B6 i B12 snizuje rizik od razvoja depresivnog sindroma u starijoj životnoj dobi, kaže nova američka studija.
Istraživanje koje je promatralo 3500 građana Chicaga starijih od 65 godina, tijekom 7 godina, pokazalo je kako dnevni unos vitamina B6 viši za 10 mg i vitamina B12 viši za 10 mcg dnevno smanjuje rizik od depresije za 2% godišnje. Učinak je postignut ukoliko su vitamini u organizam uneseni u obliku suplemenata, a ne samo kroz prehranu.
Niz dosadašnjih studija pokazao je pozitivan utjecaj vitamina B12 na raspoloženje i zdravlje središnjeg živčanog sustava: B12 sudjeluje u stvaranju monoamina (od kojih su neki važni neurotransmiteri) te sprječava gomilanje aminokiseline homocisteina koji putem toksičnih reakcija pridonosi razvoju depresije.
Izvor: American Journal of Clinical Nutrition |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|