|
|
|
|
|
Veći unos vitamina E smanjuje rizik za demenciju
Starije osobe koje unose veće količine vitamina E putem prehrane imaju manje izglede za razvoj demencije, objavili su nizozemski znanstvenici u časopisu Archives of Neurology.
U studiji provedenoj na Medicinskom centru Erasmus u Rotterdamu je sudjelovalo 5400 ispitanika starijih od 55 godina.
Pokazalo se da osobe koje su prijavile najveći unos vitamina E imaju u prosjeku 25% manji rizik za demenciju u sljedećih 10 godina.
Istraživači vjeruju kako se pozitivan utjecaj vitamina E temelji na njegovom antioksidativnom učinku te posljedičnoj prevenciji degeneracije stanica mozga.
Prema postojećim preporukama, dnevni unos vitamina E bi trebao biti oko 15 miligrama.
Namirnice koje su dobar izvor vitamina E uključuju suncokretovo ulje, neke vrste zelenog lisnatog povrća te bademe i lješnjake.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|