|
|
|
|
|
Unos soje odgađa ulazak u pubertet
Nova studija znanstvenika iz Njemačke je proučavala utjecaj unosa soje i prehrambenih vlakana na vrijeme ulaska djece u pubertet.
Ustanovljeno je kako djevojčice koje unose najviše soje ulaze u pubertet oko 8 mjeseci kasnije u usporedbi s djevojčicama koje konzumiraju najmanje soje. S druge strane, unos soje nije utjecao na vrijeme ulaska dječaka u pubertet.
Iako su rezultati ranijih studija doveli u vezu unos prehrambenih vlakana i kasniji ulazak u pubertet, ovo istraživanje to nije uspjelo to potvrditi.
Izvor: American Journal of Clinical Nutrition
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|