TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
12.07.2010
Visok unos proteina šteti kostima
Žene povećane tjelesne mase i umjereno pretile u postmenopauzi, čija prehrana obiluje proteinima trebaju biti svjesne potencijalnog gubitka koštanog tkiva, ukazuju rezultati nove studije.

Pokazalo se kako ženama u postmenopauzi koje žele izgubiti pokoji kilogram, uz redukciju ukupnog energetskog unosa, za brži gubitak kilograma pomaže viši unos proteina iz nemasnog mesa. Međutim, čini se kako ih takav dijetni režim čini podložnijima za razvitak osteoporoze.

Znanstvenici su proučavali utjecaj unosa različitih količina proteina u prehrani kod više od 70 žena i ustanovili da što je viši unos proteina životinjskog podrijetla u prehrani, veći je gubitak koštanog tkiva.

Izvor: Journal of Gerontology

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
16.12.2011.
Visokokvalitetni sojin protein
13.12.2011.
Zaštitite kosti tijekom mršavljenja
31.08.2011.
Grožđice za zdrave kosti
14.06.2011.
Visoke pete povezane s osteoartritisom
10.06.2011.
Studija povezuje prisutnost bora i gustoću kostiju
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.