|
|
|
|
|
Omege sprječavaju nastanak ulceroznog kolitisa
Nova studija je dovela u vezu viši unos omega – 3 masnih kiselina sa smanjenim rizikom od ulceroznog kolitisa.
U istraživanju je sudjelovalo više od 25 000 ispitanika dobi od 45 do 74 godine. Rezultati pokazuju kako je najviši unos DHA (dokozaheksaenske kiseline) povezan s 57%, EPA (eikozapentaenske kiseline) s 44% i ukupnih omega – 3 masnih kiselina s 47% nižim rizikom od ulceroznog kolitisa.
Autori studije su zaključili kako rezultati ukazuju na protektivni učinak unosa omega – 3 masnih kiselina, posebice DHA od ulceroznog kolitisa.
Izvor: European Journal of Gastroenterology
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|