TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
16.06.2010
Čokoladni spas
Nova kineska meta-analiza koja je obuhvatila 8 studija provedenih na 215 pojedinaca izvukla je zanimljive rezultate: svakodnevna konzumacija malih količina čokolade odnosno kakaa snižava razinu kolesterola u pojedinaca s postojećim rizikom od kardiovaskularnih oboljenja.

Ispitivane doze varirale su od 30-960 mg polifenola (antioksidativna bioaktivna komponenta iz kakaa zaslužna za ispitivani učinak), a najdjelotvornijom se pokazala ona od 260mg dnevno. Polifenoli inhibiraju sintezu receptora za LDL (“loš”) kolesterol, smanjujući time njegove količine koje cirkuliraju krvnim žilama. Glavni izvori tih polifenola su tamne čokolade i kakao prah, ali konzumirane količine trebaju biti male.

Zanimljiv rezultat je taj da je takav učinak primijećen samo u pojedinaca koji su bili kardiovaskularno ugroženi; u zdravoj populaciji nije došlo do značajnih promjena lipidnog profila.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition, June 2010

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
27.12.2011.
Tamna čokolada: dar za dušu i tijelo
18.10.2011.
Čokolada snižava rizik od moždanog udara
16.06.2011.
Najviše se osmjehujemo čokoladi
11.04.2011.
Nova studija potvrđuje učinak tamne čokolade na zdravlje srca
08.02.2011.
Čokolada bogata polifenolima za bolji lipidni profil dijabetičara
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.