TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
14.06.2010
Žuto i zeleno na dječjem tanjuru
Dostupno je malo podataka o pojedinim komponentama prehrane djece koje istovremeno dovode do niskog prirasta tjelesne masti, a visokog prirasta koštane mase u ranoj životnoj dobi.

Cilj studije, čiji su rezultati objavljeni ovih dana u časopisu American Journal of Clinical Nutrition, bio je utvrditi režim prehrane u dječjoj dobi povezan s tjelesnim udjelom masnog tkiva i koštanom masom. Studija je provedena na 325 djece u dobi od 3.8 do 7.8 godina, a trajala je 4 godine. Tijekom tumačenja rezultata, u obzir su uzeti i dodatni čimbenici koji utječu na udio masnog tkiva i koštanu masu, uključujući rasu, spol, visinu, težinu, energetski unos, unos kalcija, fizičku aktivnost, itd. Krajnji rezultati pokazuju da djeca koja jedu povrće intenzivno zelene i žute boje, uz ograničeni unos pržene hrane, postižu zdraviji prirast masnog tkiva i koštane mase u ranoj dobi, za razliku od djece koja imaju drugačije prehrambene navike. Smatra se da je učinak zelenog i žutog povrća na povećanje prirasta koštane mase povezan s visokim sadržajem alkalizirajućih minerala, kao što je npr. kalij, s kojima je to povrće bogato.

Ova studija potiče i na daljnja istraživanja o važnosti zdravih prehrambenih navika u najranijoj dobi kako bi se osigurala zdravija odrasla dob i starost.

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
12.12.2011.
Kako potaknuti djecu da jedu povrće
18.08.2011.
Pripazite na sol u prehrani djece
15.08.2011.
Važnost obiteljskih obroka
04.08.2011.
Kako da djeca jedu više povrća
27.06.2011.
Konzumacijom voća i povrća do dugovječnosti
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.