|
|
|
|
|
Artičoke i probiotici protiv konstipacije
Nova studija u kojoj je sudjelovalo 8 ispitanika utvrdila je kako unos od 180 g artičoka dnevno uz dodatak probiotičke bakterije Lactobacillus paracasei, u sklopu uobičajene prehrane ispitanika, značajno smanjuje simptome konstipacije, a to su osjećaj nadutosti i osjećaj nepotpunog pražnjenja crijeva.
Rezultati istraživanja nude novi pristup liječenju unosom probiotika i povrća koji u simbiozi poboljšavaju stanje kod konstipacije.
Izvor: Journal of Clinical Gastroenterology
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|