TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
04.06.2010
Nova studija o utjecaju čokolade na kolesterol
Konzumacija malih količina čokolade može sniziti koncentraciju kolesterola, ali samo kod nekih ljudi, sugerira analiza rezultata 8 ranije provedenih istraživanja.

Nalazi kineskih znanstvenika koje je objavio American Journal of Clinical Nutrition pokazuju kako čokolada pomaže samo osobama kod kojih su već prisutni faktori rizika za bolesti srca.

Utvrđeno je i kako samo konzumacija malih količina kakaa (s oko 260 miligrama antioksidansa iz skupine polifenola) dovodi do snižavanja koncentracije tzv. lošeg kolesterola (LDL), i to za prosječno 6 mg/dl.

Istraživači dodaju kako čokoladica od 35 grama sadrži oko 300 miligrama polifenola.

PLIVAzdravlje

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
27.12.2011.
Tamna čokolada: dar za dušu i tijelo
18.10.2011.
Čokolada snižava rizik od moždanog udara
16.06.2011.
Najviše se osmjehujemo čokoladi
11.04.2011.
Nova studija potvrđuje učinak tamne čokolade na zdravlje srca
08.02.2011.
Čokolada bogata polifenolima za bolji lipidni profil dijabetičara
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.