|
|
|
|
|
Utjecaj sokova na krvni tlak
Čak i umjereno smanjenje prosječne dnevne konzumacije zaslađenih sokova dovodi do snižavanja krvnog tlaka, objavili su američki znanstvenici s Louisiana State University.
U studiji koja je trajala 18 mjeseci je utvrđeno kako je na ovaj način i sistolički i dijastolički tlak moguće znatno približiti idealnim vrijednostima, piše časopis Circulation.
S dodatnim smanjenjem konzumacije zaslađenih napitaka se krvni tlak dodatno snižavao, napominju istraživači.
U SAD se prosječno dnevno popije 2,3 limenke nekog soka, od kojih svaka u prosjeku sadrži 130 kalorija šećera.
Muškarcima se preporučuje da dnevni unos šećera ograniče na 150 kalorija (oko 9 žličica za čaj), a ženama na 100 kalorija (oko 6 žličica za čaj).
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|