|
|
|
|
|
Pretjerani unos kofeina u trudnoći šteti bebama
Trudnice koje dnevno konzumiraju 6 ili više šalica kave češće rađaju bebe sa smanjenom porođajnom masom, pokazalo je istraživanje provedeno u Nizozemskoj.
Podaci prikupljeni od oko 7300 trudnica sugeriraju kako sličan učinak ima i odgovarajuća količina kofeina konzumirana iz drugih izvora, primjerice čaja.
American Journal of Clinical Nutrition je objavio kako su ranije provedene studije o utjecaju konzumacije kofeina na porođajnu masu beba imale kontradiktorne rezultate.
Obzirom da su neka ranija istraživanja već ukazala na povezanost dnevnog unosa kofeina većeg od 200 miligrama i povećanog rizika za spontani pobačaj, stručnjaci savjetuju ograničavanje konzumacije napitaka s kofeinom u trudnoći.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|