|
|
|
|
|
Konzumacija alkohola u trudnoći povećava rizik za leukemiju kod djeteta
Istraživanje provedeno u Francuskoj je ukazalo na veći rizik obolijevanja od akutne mijeloične leukemije (AML) kod djece čije su majke u trudnoći pile alkoholna pića.
Znanstvenici su na temelju podataka prikupljenih za potrebe ranijih studija izračunali da je konzumacija bilo kakvog alkohola u trudnoći povezana s prosječno 56% većim izgledima za AML kod djece.
Negativan utjecaj alkohola je bio izraženiji ako je konzumiran u kasnijoj fazi trudnoće, napominju istraživači.
Po njihovim riječima, radi se o rijetkom obliku ove bolesti koji ima više uzroka, a od nje obolijeva 8 od milijun djece.
Vjeruje se da do razvoja leukemije dolazi zbog interakcije između gena i čimbenika iz okoliša, piše časopis Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|