TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
04.05.2010
Mlijeko i vitamin D
Američki znanstvenici su ustanovili kako je mlijeko namirnica koja najviše pridonosi unosu vitamina D američke populacije. Osiguravajući gotovo polovinu preporučenog unosa vitamina D, mlijeko predstavlja primarni izvor tog dragocjenog vitamina.

Poznato je kako vitamin D ima ulogu u održavanju zdravlja kostiju, no u zadnje vrijeme znanstvenu zajednicu preplavljuju istraživanja koja ukazuju kako vitamin D pruža zaštitu od dijabetesa, hipertenzije, bolesti srca i određenih oblika karcinoma.

Mlijeko sa smanjenim sadržajem masti predstavlja pravi nutritivni paket za kojeg je teško pronaći zamjenu, tvrde autori studije. Bez unosa mlijeka teško je zadovoljiti preporuke za nekoliko ključnih nutrijenata uključujući i vitamin D, dodaju autori.

Preporuke za unos vitamina D iznose 400 IJ na dan, količinu koju sadrže 4 šalice mlijeka dnevno.

Izvor: FASEB Journal

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
10.02.2012.
Mlijeko čuva mozak
24.01.2012.
Manjak vitamina D među Europljanima
03.01.2012.
Globalno istraživanje o učinkovitosti mliječnih proizvoda
28.12.2011.
Vitamin D za dulji život
21.12.2011.
Vitamin D i inkontinencija
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.