TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
14.04.2010
Prehrana povezana s rizikom za demenciju
Stručni časopis Archives of Neurology piše kako prehrana koja obiluje povrćem i ribom može znatno smanjiti izglede za razvoj Alzheimerove bolesti.

Američki znanstvenici dodaju kako je ovakva, tzv. mediteranska prehrana bogata omega 3 i 6 masnim kiselinama, vitaminom E i folatima, već u ranijim studijama povezivana s općenito boljim zdravljem.

Zaštitni učinak je uočen i kod prehrane s niskim udjelom punomasnih mliječnih proizvoda, crvenog mesa i ostalih namirnica koje obiluju zasićenim mastima i vitaminom B12.

Novi su nalazi prikupljeni u četverogodišnjem razdoblju od 2148 ispitanika starije životne dobi.

Procjenjuje se kako u svijetu od demencije pati 35 milijuna ljudi.

PLIVAzdravlje


Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
17.03.2011.
Mediteranska prehrana još jednom na pobjedničkom tronu
14.03.2011.
Studija potvrđuje pozitivan efekt mediteranske prehrane
13.01.2011.
Mediteranska prehrana usporava gubitak pamćenja
11.01.2011.
Koenzim Q10 u kombinaciji s mediteranskom prehranom blagotvoran je za starije osobe
06.11.2010.
Mediteranska prehrana za lakšu kontrolu tjelesne mase
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.