|
|
|
|
|
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
Žene srednje i starije životne dobi imaju manji rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2 ako su dojile svoju djecu, sugerira istraživanje australskih znanstvenika s University of Western Sydney.
Stručni časopis Diabetes Care je objavio rezultate prikupljene od 53276 ispitanica starijih od 45 godina.
U prosjeku su žene koje su dojile najmanje tri mjeseca imale oko 14% manje izglede za dijabetes tipa 2.
Istraživači dodaju kako se pokazalo i da žene koje nisu rađale imaju podjednaki rizik za dijabetes tipa 2 kao i žene koje su imale djecu.
Ipak, gledajući prikupljene podatke samo za žene koje su rodile, a nisu dojile, znanstvenici su uočili kako njima prijete 50% veći izgledi za razvoj dijabetesa tipa 2 nego ženama koje nisu imale djecu.
Po riječima istraživača, ovakve rezultate je moguće objasniti utjecajem hormonalnih promjena povezanih s dojenjem na proces prerađivanja šećera u organizmu.
PLIVAzdravlje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|