|
|
|
|
|
Gazirani sokovi štete spermijima?
Muškarci koji dnevno popiju više od litre gaziranih sokova imaju oko 30% manji broj spermija nego muškarci koji uopće ne piju kolu, sugerira studija provedena u Danskoj.
Istraživači iz bolnice Rigshospitalet u Kopenhagenu dodaju kako je smanjenje broja spermija izravno povezano s većim izgledima za neplodnost.
Po njihovim riječima, nije vjerojatno da su ovakvi rezultati posljedica unosa kofeina prisutnog o ovakvim sokovima jer konzumacija kave nije dovodila do smanjenja broja spermija.
U studiji je sudjelovalo više od 2500 muškaraca mlađe životne dobi, a nalaze je objavio American Journal of Epidemiology.
Znanstvenici napominju da su ispitanici koji su konzumirali najviše gaziranih sokova često imali i druge nezdrave životne navike koje mogu utjecati na brojnost spermija, poput nekvalitetne prehrane.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|