TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
16.03.2010
Slani neprijatelj
Vječni krivac za porast krvnog tlaka i njegove reperkusije na krvožilni sustav dobio je još jednu optužnicu: direktno oštećenje krvnih žila otvrdnućem njihove stijenke.

Istraživanje provedeno na novozelandskom Sveučilištu u Otagu pokazalo je kako količina soli koja se prosječno konzumira svakodnevno u razvijenim zemljama zapada uzrokuje ukrućivanje krvožilnih stijenki neovisno o vrijednosti krvnog tlaka. Parametar koji su novozelandski i australski znanstvenici proučavali, odnosno koristili kao nezavisnu varijablu, jest brzina pulsnog vala (mjera koja putem brzine prolaska krvi odražava (ne)savitiljivost krvne žile kroz koju protiče).

Ekvivalent soli korištene u dvotjednom istraživanju odgovarao bi 10-12 grama soli dnevno, što je gotovo trostruko veća količina od preporučenog unosa, a pritom se redovito koristi u “modernoj” prehrani.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition, February 2010

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
14.09.2011.
Krumpir za sniženje krvnog tlaka
03.09.2011.
Loš san povećava rizik za hipertenziju
27.07.2011.
Proteini iz soje i mlijeka snižavaju krvni tlak
28.04.2011.
Nema dokaza da kava uzrokuje povišenje krvnog tlaka
08.03.2011.
Zaslađeni napici i visoki krvni tlak
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.