TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
12.03.2010
Multivitamini za vitkost
Nova studija provedena na 90-ak pretilih Kineskinja u dobi 18 do 55 godina govori u prilog svakodnevnoj primjeni vitaminskih i mineralnih dodataka prehrani.

U tijeku 26 tjedana, koliko je trajalo istraživanje, žene koje su konzumirale multivitaminsko-mineralne pripravke izgubile su značajno više suvišnih kilograma, odnosno smanjile su postotak masti i indeks tjelesne mase u odnosu na kontrolnu skupinu. Također je zamijećen značajan pad ukupnog kolesterola i LDL-a te porast HDL-a u njihovoj krvi.

Izvor: International Journal of Obesity, February 2010

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
01.02.2012.
Riblje ulje za snagu
23.01.2012.
Dodaci prehrani i bezreceptni lijekovi – sličnosti i razlike
18.01.2012.
Najbolje dijete za 2012.
17.01.2012.
Omege u trudnoći
17.01.2012.
Kako pravilno držati dijetu
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.