|
|
|
|
|
Prehrana u prevenciji karcinoma dojke
Prehrana s visokim udjelom povrća, voća i soje može za 30% smanjiti rizik obolijevanja od raka dojke, objavili su američki znanstvenici s Colorado State University.
Njihovi nalazi se temelje na podacima za 34000 žena u dobi između 45 i 74 godine.
American Journal of Clinical Nutrition dodaje kako su ranije studije o utjecaju pojedinih vrsta hrane na rizik obolijevanja od raka dojke imale nekonzistentne rezultate.
Novo istraživanje je pokazalo i kako je česta konzumacija mesa i zasićenih masti povezana s blagim povećanjem rizika obolijevanja od ovog oblika karcinoma.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|