TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
07.03.2010
Vitamin A smanjuje utjecaj vitamina D
The British Medical Journal objavio je izvanredan rad u kojem su objasnili kako niski unos vitamina D u prošlosti može dovesti do karcinoma debelog crijeva u budućnosti. No, otkriveno je nešto još važnije. Vitamin A, čak i pri niskim unosima može prepriječiti put blagotvornom utjecaju vitamina D. Rezultati su pokazali da što je veći unos vitamina A, manja je dobrobit od djelovanja vitamina D. Smanjena je dobrobit primjećena čak i pri ne tako visokim unosima - već pri unosu od 3000 IJ na dan.

Ovo otkriće može objasniti neke anomalije koje su se pojavljivale kod drugih studija u vezi sa vitaminom D. Moguće je da nisu uzimale u obzir utjecaj vitamina A.

U nekim zemljama ulje jetre bakalara, bogato vitaminom A, uobičajeno se koristi kao nadomjestak vitamina D u prehrani, dok to nije slučaj u drugim zemljama, čime se također mogu objasniti suprotstavljeni rezultati studija.

Najčitaniji članci
27.07.2010.
Zaštitite krvne žile čajem na vrijeme
26.07.2010.
Top 7 namirnica za ljeto
25.07.2010.
Kurkumin za bolju memoriju
26.07.2010.
Riba i školjke čuvaju oči
28.07.2010.
Crveno meso povezano s višim rizikom od dijabetesa
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.