TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
25.02.2010
Feministički folati
Novo istraživanje provedeno na kalifornijskom Sveučilištu Davis donosi nam vrlo zanimljive rezultate: visok dnevni unos folata čuva žensku, ali ne i mušku gušteraču.

Istraživanje provedeno na 52000 muškaraca i 57000 žena u dobi od 55-74 godine pokazalo je da dnevni unos od 253,3 µg folata snizuje rizik od karcinoma gušterače za čak 50%, ali samo u žena. U muškaraca nije uočena nikakva razlika u odnosu na kontrolnu skupinu koja nije dobivala navedene doze.

Takav učinak folata pripisuje se njihovoj sposobnosti da kontroliraju metilaciju, sintezu i popravak DNK.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition, Vol 91, February 2010

Najčitaniji članci
27.07.2010.
Zaštitite krvne žile čajem na vrijeme
26.07.2010.
Top 7 namirnica za ljeto
25.07.2010.
Kurkumin za bolju memoriju
26.07.2010.
Riba i školjke čuvaju oči
28.07.2010.
Crveno meso povezano s višim rizikom od dijabetesa
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.