|
|
|
|
|
Prehrana u trudnoći povezana s alergijama kod djece
Česta konzumacija povrća i voća u trudnoći smanjuje izglede za alergije kod djece, pokazalo je istraživanje japanskih znanstvenika sa sveučilišta u Fukuoki.
Stručni časopis Allergy je objavio rezultate studije koji sugeriraju da se ovaj zaštitni učinak voća i povrća temelji na djelovanju beta karotena i vitamina E.
Znanstvenici su svoj rad utemeljili na podacima prikupljenima od 763 ispitanice prosječne dobi 30 godina i njihove djece mlađe od dvije godine.
Pokazalo se kako je česti unos voća i povrća u trudnoći povezan i s manjim rizikom za ekcem kod djece.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|