|
|
|
|
|
Probioticima protiv konstipacije
Studija u kojoj je sudjelovalo 19 ispitanika s kroničnom konstipacijom pokazuje da suplementacija bakterijama mliječne kiseline učinkovito pomaže pražnjenje crijeva.
Ispitanici su kroz period od 2 tjedna svaki dan dva puta uzimali probiotičke dodatke prehrani. Nakon 2 tjedna primjećeno je povećanje u učestalosti defekacije i volumenu stolice. Također, zanstvenici su primjetili povećanje tzv. dobrih bakterija u crijevima.
Dodaci prehrani koji sadrže bakterije mliječne kiseline mogu biti od velike koristi u prevenciji i tretiranju konstipacije, zaključuju autori studije.
Izvor: Journal of Nutrition |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|