|
|
|
|
|
Soja štiti nepušače
Prema rezultatima nove studije objavljenje u časopisu American Journal of Clinical Nutrition konzumacija soje i proizvoda od soje poput tofua ili sojinog mlijeka smanjuje rizik od karcinoma pluća u nepušača.
Studija je uključivala praćenje prehrambenih navika u 36 177 muškaraca i 40 484 žena dobi 45 do 74 godine kroz period od 4 godine. Analizom podataka znanstvenici su našli vezu između visokog unosa izoflavona (tvari kojima upravo soja obiluje) i smanjene incidencije karcinoma pluća.
Blagotvoran učinak je primjećen samo kod nepušača, ali ne i sadašnjih i bivših pušača. Zašto je tome tako, još nije jasno.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|