|
|
|
|
|
Još jedna studija o koristima mediteranske prehrane
Nalazi prikupljeni od 485044 ispitanika u dobi od 35 do 70 godina pokazuju kako pridržavanje mediteranskog načina prehrane može rizik obolijevanja od raka želuca smanjiti za 33%.
Podaci iz 10 europskih zemalja pokazuju i kako je zaštitni učinak mediteranske prehrane rastao proporcionalno s povećanjem bodovne skale koju su istraživači osmislili kako bi ilustrirali učestalost konzumacije hrane poput voća, povrća, ribe, proizvoda od integralnog zrna i maslinovog ulja.
Ranija istraživanja su već pokazala kako ovakva prehrana može smanjiti rizik za dijabetes, bolesti srca, moždani udar i demenciju.
Već je poznato kako izglede za obolijevanje od raka želuca mogu povećati pušenje, pretjerana konzumacija alkohola, infekcija bakterijom Helicobacter pylori, te česti unos slane i dimljene hrane.
PLIVAzdravlje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|