|
|
|
|
|
Antioksidans biljnog podrijetla u prevenciji leukemije
Konzumacija hrane bogate prirodnim flavonoidom po imenu apigenin može pomoći u prevenciji leukemije, tvrde nizozemski znanstvenici.
Istraživači sa sveučilišta u Groningenu su proveli testiranja koja su pokazala da apigenin može zaustaviti razvoj dvaju tipova stanica povezanih s leukemijom te smanjiti izglede za njihovo preživljavanje.
Apigenin je prisutan u nizu vrsta voća i povrća, a u najvećim koncentracijama je prisutan u celeru, peršinu, rajčici i crnom vinu.
Flavonoidi zbog svojih antioksidativnih svojstava mogu zaštititi stanice od oštećenja koja im nanose molekule kisika.
Neka ranija istraživanja su apigenin povezala s manjim rizikom obolijevanja od raka jajnika.
Rezultate nove studije je objavio časopis Cell Death and Disease.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|