TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
04.02.2010
Kakao ruši tlak
Nova španjolska studija provedena na životinjskom modelu na Sveučilištu Complutense u Madridu otkrila je da kakaova vlakna imaju snažan antihipertenzivni učinak. Tijekom 17 tjedana koliko je trajala studija, uslijed svakodnevne primjene 0.75 grama topivih kakaovih vlakana vrijednosti sistoličkog tlaka pale su za 10-15 mmHg.

Taj ekstrakt bogat antioksidansima i polifenolima pokazao se odličnim u smanjivanju razine angiotenzina II, točnije pokazao je svojstva ACE-inhibitora. ACE-inhibitori (lijekovi za snižavanje krvnog tlaka) sprečavaju pretvorbu angiotenzina I u angiotenzin II koji je moćan vazokonstriktor - sužava krvne žile uzrokujući tako porast tlaka.

Ekstrakt bogat vlaknima pokazao se odlčičnim i za smanjivanje tjelesne tmase, što je dodatno doprinijelo kontroli tlaka. Polifenolna komponenta smanjila je i krvnu razinu markera oksidativnog stresa.

Izvor: Journal of Agricultural and Food Chemistry, January 2010

Najčitaniji članci
05.03.2010.
Biometeorološka prognoza
06.03.2010.
Kava i zdravlje srca
05.03.2010.
Blagodati pektina iz jabuke
03.03.2010.
Dodaci prehrani od A do Ž
03.03.2010.
Folna kiselina tijekom cijele trudnoće
Vezani članci
30.01.2010.
Manje ugljikohidrata za niži krvni tlak
17.01.2010.
Roditeljstvo snižava krvni tlak
05.12.2009.
Hranom protiv hipertenzije
01.12.2009.
Meditacija snižava krvni tlak
16.10.2009.
Integralne žitarice reguliraju krvni tlak
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.