TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
01.02.2010
Vitaminom D protiv karcinoma
Novo internacionalno istraživanje provedeno na podatcima od više od 500 000 ispitanika iz 10 europskih zemalja dovelo je u vezu povećane razine vitamina D u krvi i smanjeni rizik od nastanka karcinoma debelog crijeva. S obzirom da u razvijenim zemljama, koje imaju najvišu incidenciju te vrste karcinoma, na kolorektalni karcinom otpada čak 9% ukupnog broja karcinoma, svaki pokušaj prevencije iznimno je važan.

O benefitima vitamina D raspravlja se već od 40-ih godina prošlog stoljeća, a rezultati istraživanje i dalje se nižu. Spomenuta studija pokazala je kako razina vitamina D u krvi treba biti između 50 i 75 nmol kako bi se ostvario pozitivan učinak, a u svakom slučaju pomaže i dodatni kalcij pa se preporuča te dodatke prehrani uzimati zajedno.

Izvor: British Medical Journal, January 2010

Najčitaniji članci
31.01.2012.
Biometeorološka prognoza
30.01.2012.
Spriječite starenje mozga hranom
30.01.2012.
I biljke su dobar izvor željeza
30.01.2012.
Luteolin sprečava rast karcinoma debelog crijeva
02.02.2012.
Kako jaja utječu na razinu kolesterola?
Vezani članci
01.02.2012.
Riblje ulje za snagu
23.01.2012.
Dodaci prehrani i bezreceptni lijekovi – sličnosti i razlike
17.01.2012.
Omege u trudnoći
16.01.2012.
Primjena multivitamina kod karcinoma dojke
26.12.2011.
Dodaci prehrani smanjuju našu disciplinu
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.