TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
17.01.2010
Roditeljstvo snižava krvni tlak
Istraživanje američkih znanstvenika s Brigham Young University sugerira kako osobama koje imaju djecu prijeti manji rizik za hipertenziju.

U studiji su prikupljeni podaci o krvnom tlaku 198 osoba u dobi između 20 i 68 godina.

Svi su ispitanici bili u braku, a 70% ih je imalo djecu različite dobi.

Nakon što su u obzir uzeli čimbenike poput dobi, tjelesne mase, tjelesne aktivnosti i pušenja, istraživači su izračunali kako roditelji imaju u prosjeku znatno niži krvni tlak od osoba koje nemaju djecu.

PLIVAzdravlje

Najčitaniji članci
31.01.2012.
Biometeorološka prognoza
30.01.2012.
Spriječite starenje mozga hranom
30.01.2012.
I biljke su dobar izvor željeza
30.01.2012.
Luteolin sprečava rast karcinoma debelog crijeva
02.02.2012.
Kako jaja utječu na razinu kolesterola?
Vezani članci
14.09.2011.
Krumpir za sniženje krvnog tlaka
03.09.2011.
Loš san povećava rizik za hipertenziju
27.07.2011.
Proteini iz soje i mlijeka snižavaju krvni tlak
28.04.2011.
Nema dokaza da kava uzrokuje povišenje krvnog tlaka
08.03.2011.
Zaslađeni napici i visoki krvni tlak
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.