|
|
|
|
|
Sok od grožđa za britak um
Malena studija u kojoj je sudjelovalo 12 starijih osoba s blagim simptomima gubitka pamćenja ukazuje da svakodnevna konzumacija soka od grožđa poboljšava mentalne sposobnosti starije populacije.
Sastojci zaslužni za pozitivan učinak soka od grejpa su polifenoli, antioksidansi koji su se u prethodnim studijama na štakorima pokazali vrlo učinkovitima u usporavanju negativnih promjena povezanih sa starenjem.
Znanstvenici vjeruju da polifenoli usporavaju starenje živčanih stanica i na taj način sprečavaju gubitak mentalnih sposobnosti povezan sa starenjem.
Izvor: Journal of Nutrition
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|