TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
03.01.2010
Vitamin E za bolju kvalitetu života
Nova studija u kojoj je sudjelovalo 69 starijih osoba utvrdila je vezu između statusa vitamina E i imunološke funkcije te kvalitete života.

Prema rezultatima, ispitanici lošijeg zdravstvenog stanja imali su nižu razinu vitamina E u krvi te povišenu koncentraciju upalnih markera. Dodatno, utvrđena je veza i između lošijeg statusa vitamina E i slabijih rezultata na testovima mentalnih sposobnosti.

Autori studije smatraju da bi starije osobe mogle znatno unaprijediti svoju kvalitetu života uzimanjem adekvatnih doza vitamina E u obliku dodataka prehrani.

Izvor: British Journal of Nutrition

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
01.02.2012.
Riblje ulje za snagu
23.01.2012.
Dodaci prehrani i bezreceptni lijekovi – sličnosti i razlike
17.01.2012.
Omege u trudnoći
16.01.2012.
Primjena multivitamina kod karcinoma dojke
26.12.2011.
Dodaci prehrani smanjuju našu disciplinu
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.