TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
27.12.2009
Ograničavanje unosa glukoze smanjuje rizik za karcinom
Istraživanje američkih znanstvenika s University of Alabama sugerira kako ograničavanje konzumacije najčešćeg oblika šećera ima niz pozitivnih učinaka na zdravlje.

Pokazalo se kako smanjena izloženost glukozi povećava izglede za uspješnu borbu imunološkog sustava organizma protiv stanica raka pluća te istovremeno produžuje životni vijek zdravih stanica.

Ograničavanje unosa kalorija je u ranijim istraživanjima već povezivano s produžavanjem očekivanog trajanja života kod životinja, no ovo je prvo testiranje provedeno na živim ljudskim stanicama.

Znanstvenici dodaju kako smanjeni unos glukoze utječe na funkciju dvaju gena, telomeraze i p16, već ranije povezanima s antikancerogenim djelovanjem i produženjem života.

Rezultate studije je objavio Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology.

PLIVAzdravlje

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
30.01.2012.
Luteolin sprečava rast karcinoma debelog crijeva
26.01.2012.
Nove američke smjernice za prevenciju karcinoma
20.01.2012.
Crvenim vinom protiv karcinoma dojke
16.01.2012.
Primjena multivitamina kod karcinoma dojke
07.01.2012.
Soja kao dio liječenja karcinoma
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.