TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
09.12.2009
Kreatin štiti od ozljeda
U novoj studiji studiji čija je tematika bila uzimanje dodataka kreatina sudjelovalo je 8 ispitanika koji redovito sudjeluju na Ironman natjecanjima. Ispitanici su 5 dana prije natjecanja svakodnevno 2 puta uzimali 10 g kreatin monohidrata i 50 g maltodekstrina ili placebo (samo maltodekstrin).

Rezultati su pokazali da je uzimanje kreatina u obliku dodatka prehrani odagnalo umor i očuvalo snagu. Također se pokazalo da kreatin ima protektivni učinak štiteći mišiće od ozljede uzrokovane intenzivnim kontrakcijama.

Izvor: European Journal of Applied Physiology

Najčitaniji članci
27.07.2010.
Zaštitite krvne žile čajem na vrijeme
26.07.2010.
Top 7 namirnica za ljeto
25.07.2010.
Kurkumin za bolju memoriju
26.07.2010.
Riba i školjke čuvaju oči
28.07.2010.
Crveno meso povezano s višim rizikom od dijabetesa
Vezani članci
10.07.2010.
Riblje ulje smanjuje rizik od karcinoma dojke
01.07.2010.
Vožnja na biciklu za lakšu kontrolu tjelesne mase
14.06.2010.
Glukozamin i kondroitin za dugovječnost
03.06.2010.
Istraživanje o učinku kratkotrajne tjelovježbe
25.05.2010.
Neurofolati
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.