TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
07.12.2009
Dojenje može smanjiti rizik za dijabetes
Istraživanje provedeno u SAD pokazuje kako žene koje su dojile imaju manje izglede za razvoj metaboličkog sindroma, stanja koje prethodi dijabetesu.

Znanstvenici iz tvrtke Kaiser Permanente dodaju kako je produženo trajanje dojenja imalo povećani pozitivan učinak.

Metabolički sindrom se odnosi na skupinu faktora rizika povezanih s dijabetesom i bolestima srca, a uključuje povišeni krvni tlak, rezistenciju na inzulin i masne naslage u predjelu abdomena.

U novoj studiji su sudjelovale 704 ispitanice koje su praćene 20 godina.

Pokazalo se kako dojenje duže od 9 mjeseci smanjuje rizik za metabolički sindrom u prosjeku za 56%, piše časopis Diabetes.

PLIVAzdravlje

Najčitaniji članci
10.09.2010.
Biometeorološka prognoza
06.09.2010.
Likopen: moćni crveni pigment
06.09.2010.
I slatke paprike potiču mršavljenje
07.09.2010.
Kurkuma za zglobove
06.09.2010.
Abeceda prehrane školaraca
Vezani članci
29.08.2010.
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
02.04.2010.
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
09.01.2010.
Hormoni utječu na mogućnost dojenja
17.09.2009.
Prehrana novorođenčeta
15.06.2009.
Dojenačke formule i rast djece
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.