|
|
|
|
|
Integralne žitarice reguliraju krvni tlak
Obilje integralnih žitarica u prehrani može smanjiti visoki krvni tlak u muškaraca, tvrdi nova studija.
U studiji je sudjelovalo 51 529 muškaraca dobi 40 do 75 godina čije su prehrambene navike i zdravstveno stanje praćeno 18 godina.
Uočeno je da muškarci koji unose najviše integralnih žitarica imaju za 19 % manji rizik da će razviti visoki krvni tlak u usporedbi s muškarcima koji su ih unosili najmanje. Pri tome su se kao najbolji regulator krvnog tlaka pokazale mekinje.
Izvor: American Journal of Clinical Nutrition |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|