TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
16.10.2009
Voda kao indikator prehrane
Nova studija ukazuje da osobe koju većinu dnevne tekućine osiguravaju vodom, a ne drugim napicima, općenito imaju pravilnije prehrambene navike. Rezultati su to analize navika unosa tekućine preko 12 000 ispitanika.

Tako se unos vode povezuje s većim unosom prehrambenih vlakana te manjim unosom šećera. Također, vodopije su sklonije unositi više hrane niske energetske vrijednosti poput voća i povrća, što ukazuje i na bolje prehrambene navike od osoba koje često posežu za raznim napitcima.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition

Najčitaniji članci
31.01.2012.
Biometeorološka prognoza
30.01.2012.
Spriječite starenje mozga hranom
30.01.2012.
I biljke su dobar izvor željeza
30.01.2012.
Luteolin sprečava rast karcinoma debelog crijeva
02.02.2012.
Kako jaja utječu na razinu kolesterola?
Vezani članci
18.05.2011.
Umjerena razina arsena u vodi ugrožava zdravlje
28.09.2010.
Istraživanje: Djeca ne piju dovoljno vode
26.08.2010.
Voda olakšava gubitak suvišnih kilograma
23.07.2010.
Ispravnost vodovodne vode
24.05.2010.
Kad nema dovoljno vode, mozak se smanjuje
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.